Hallihallå!

Jag ska verkligen försöka att komma igång här igen, men nu kanske i en annan anda. Jag har gått klart min DBT-grupp om två veckor och jag mår bättre i dem symtomen, sen finns det saker som måste fixas osv. Men jag är starkare idag än vad jag har varit på flera år, imorgon tar jag min sista dos av den antideprissiva medicin som jag har velat ta bort. Efter en lång utsättning så blir sista dosen imorgon, och jag är överlycklig. Det har tagit lång tid men att gå sakta fram är bra, min läkare ville inte ta bort för mycket på en gång. 
Jag ska åka iväg om ett tag och fixa lite saker, jag fick sova natt vilket är ovanligt. 
 
Jag och J har planer för mars vilket är snart och våran relation är fortsatt stark. Jag älskar honom och han mig. 
Jag ska försöka skriva mer här, men det är inget jag kan lova. Jag vill gärna skriva och jag gillar att skriva men jag glömmer bort att jag har bloggen ibland och på senaste tiden så har det varit mycket att ta tag i osv
 
Men vi hörs snart igen!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback