Götet

Jag ska till Göteborg i slutet av Juli, jag ska se fotboll :). Jag ska se Manchester United mot Galatasaray, jag kommer åka en kompis. Vi stannar en natt, åker lördag morgon och kommer hem på söndag lunchtid/eftermiddag! 
När detta var klart att jag skulle åka var jag som ett barn på julafton för att jag älskar fotboll och mitt favoritlag är just Manchester United så detta är värt det hela, Sen att Zlatan spelar där nuförtiden är ju bara ett plus ;)
Några tips på vad man kan göra i Götet under dagen innan matchen som spelas på kvällen?
 
Annars så har jag lägenheten helt för mig själv fram till tisdag eftersom amma åkte igår förmiddag så har haft den själv redan i en natt ;) Så jäkla skönt att slippa vissa saker osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback