Toppen av lathet!?!

Toppen av lathet för mig med att äta mellis är att köra frukt och proteinshake, jag kan inte hjälpa att proteinshake är så jäkla gott. Eller det beror på vilken smak det är men jag har tre smaker som jag tycker om och älskar så därav att det är så jäkla gott för mig ;). Och jag sitter och dricker shaken och äter frukten medans jag skriver här :) 
 
Annars så är det fredag och det betyder helg, men även att det är K's sista dag på kravatten men även 35 plusarnas sista dag så det är ju mycket som sker idag så att säga. Men jag är även arg på K för att hon inte kunde vänta ett tag till och det är så mycket hyckleri just nu och det känns som att det finns en kyla och att personalen slutat bry sig osv. Det finns så mycket som gör att jag känner mig arg, besviken och ledsen när det gäller kravatten, jag tänker inte dra upp allt men det jag skrev innan är en del av det.
Även om jag har svårt för relationer och så men det här har inget med det och göra utan det här är helt andra saker och upplevelser, jag har varit uppriktig om hur jag tycker och tänker angående kravatten och hur jag ser på det men dem bryr sig inte och det känns som att en kommer med ursäkter och den andre tar det som kritik, och den tredje kör bara sitt eget race typ. Jag blir arg och frustrerad på det och cheferna skiter i deltagarna. Ingen lyssnar på oss som gåpr där, men en del av deltagarna bryr sig inte typ och dem som tycker något vågar inte säga något känns det som. Det är typ jag som säger något men men vi får se hur detta går och hur det blir i slutändan. Försöker tänka positivt men det känns så himla fel för min magkänsla säger att detta kommer gå åt helvete.
Nä, nu ska jag försöka skita i det och inte bli allt förbannad för jag vill inte att detta ska sluta fel och i bråk när jag kommer dit för att det kommer bli mer och mer om jag tänker på det nu!
Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback