Hallihallå!

Jag kan nog säga att jag är trött, sovit oroligt men sovit igenom hela natten tror jag iallafall. Men att bli väckt ett tag innan man ska upp är ingen höjdare, men så var det idag när mamma skulle iväg och hon ska sova borta en natt. Hon är nojig över det och det går ut över mig., men att få ha lägenheten för sig själv en natt är skönt men frågan hur många sms som kommer komma...
 
Aja, idag så är det läkaren på förmiddagen och sedan att åka till K, får se hur det går där och hur länge jag kommer vara där, hur länge jag orkar/klarar av att vara där.
Får se hur länge jag orkar vara vaken idag eller om jag däckar en stund innan jag ska iväg senare...
 
Aja, hörs snart igen!
Puss och kram

Kommentarer
Mia säger:

Lägenheten för sig själv låter härligt.
önskar dig en lugn och trevlig kväll!
Kram!

P.S. finns alltid möjlighet att komma hit och sova på soffan om du behöver komma hemifrån nån gång. Men det vet du nog förhoppningsvis redan.

2016-01-25 | 17:30:51
Bloggadress: http://miamumsar.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback