Det var denna helg de!

är hemma nu och kom hem för ett tag sen men jag har inte haft orken att skriva förrän nu pga olika saker men jag har ändå haft en härlig helg. Även om det blev så att jag inte träffade dem jag tänbkte från början men men.
Vad ska jag skriva mer?
Jo, i fredags så blev det ganska skarpt l'äge för mig med mycket impulser och så, sa det till E och jag gick tidigare från kravatten vilket gjorde att hon frågade om det var en smart ide eller hur man ska säga, men jag orkade inte mer, hörde av mig till henne när det blev kris hemma som vi hade bestämt om det behövdes. Och jag sa hej då till K också vilket kändes sådär eftersom det finns saker jag är arg över och tycker är lite dåligt hanterat osv.
Men nu ska jag titta vidare på något så skriver snart igen
Puss och kram
 
 

Kommentarer
Mia D säger:

Du får alltid skicka iväg ett sms eller så om det blir skarpt läge om det kan va till nån hjälp.
Kram! ♡

2016-02-01 | 17:50:45
Bloggadress: http://miamumsar.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback