Sömn

Just nu så vill jag inget hellre än att sova och få sova ordentligt, jag har inte sovit bra på några dagar speciellt de två senaste nätterna. Jag är så himla trött och jag orkar inget. Både kropp och psyke håller på att ge upp, idag så har det inte varit någon bra dag. Jag har en känslostorm och mycket som spinner osv. 
Jag kan inte påstå att jag är jätte sugen på att prata med någon eller inte prata alls faktiskt men jag pratade med c och t på gruppen om det var okej att ringa dem medan a är borta under denna vecka. Det var helt okej, dem backar upp en om ens individual terapeut är borta. Tack och lov för det kan jag säga!
Och sen pratade jag med C på kravatten(en vikarie som även är volontär på tilia) och denna dag så behövdes det pratas mycket även om inte ville prata alls.
Nu orkar jag inte skriva mer! 
Puss och kram 

Kommentarer
Mia säger:

Heja dig som kämpar!
Ja, ibland behöver/måste man prata även om det känns motigt.
Hoppas att du får sova bra inatt och att det känns lite lättare snart igen.
Kram ♡

2016-02-09 | 20:51:19
Bloggadress: http://miamumsar.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback