Projekt till välgörenhet!

 Jag har satt igång ett projekt som innebär att jag gör armband som jag kommer sälja och pengarna kommer gå till välgörenhet. De fonder jag har tänkt donera pengarna till är hjärn-/cancerfonden. Jag vill göra något för att kunna hedra olika personer osv. Det handlar om jatt jag vill göra skillnad också. 
Anledningen till att det här kom nu på ett sätt är att  min farfars sambo gick bort i cancer så sent som i söndags, och min farmor gick bort efter ha fått en hjärnblödning. Min farfar har förlorat två kärlekar i sitt liv. Det är inte rättvist, min fina älskade farfar. Jag gör det här för honom och för farmor och hans sambo B. Jag är ledsen för att jag ser ju B som en extra-farmor eftersom hon och farfar bodde ihop så länge eftersom farmor gick bort när jag var relativt liten, men ändå så pass stor att jag har några minnen av farmor. Så det här är för dem, för mig. Av den anledningen att jag är ledsen och vill kunna göra något för att försöka minska att flera ska förlora sina älskade, som farfar har gjort, även jag. 
Den som vill köpa ett armband får kommentera och ge e-post så att jag kan kontakta er och göra upp hur den ska se osv. 
Jag har satt ett pris på 50 kronor. Så den som vill och jag hoppas att flera vill köper armband till en god sak.
 
 
 
Och här är det flesta färgerna som finns och hur ett armband kan se ut, alla armband kommer bli unika. Inget armband kommer alltså inte bli likt det andra.
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback