Alla hjärtans dag

Det är alla hjärtans dag och jag är inte riktigt förtjust i den dagen. Jag nöjer mig med mys, promenad och film, vilket jag fick idag med mitt ❤️. 
Jag är glad att jag får vara med den jag älskar och jag känner att man inte behöver ha en speciell dag för att visa kärlek, det kan man göra varje dag och ska göra det. Jag gör det varje dag och försöker visa min uppskattning för att det är någon som jag älskar och som stöttar mig, förstår mig❤️
Jag behöver inte ha rosor, choklad och allt det där. Det räcker bara att få känna J's hud och få titta på film med honom och bara kunna mysa och så till den!
Hoppas att ni mår bra och har det bra
Kram


Kommentarer
B säger:

Uppdatera lite :) Det var länge sen!

2016-03-16 | 10:22:26

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback