Lördag!

Det är lördag och sitter här i köket med datorn i högsta hugg ;), har musik på och sitter här och skriver lite grann. Har lyckats hålla maten ganska bra, har inte ätit allt för mycket har bara ätit två frallor och lite, lite lasangette med lite gurka. Och vi äter ganska tidig middag på lördagar eftersom min bror jobbar till fra och inte ätit lunch så därav blir det tidigt. Kan inte vara mycket mer än två hundra kalorier om man säger så och jag och mamma gick till city och hem igen efter ett tag. Jag kom hem med två par shorts, hade 20% om man köpte minst två par på H&M, så då slog jag till på ett par svarta och ett par blå i samma modell. Dem var snygga faktiskt och är sköna att ha på sig(kändes så iallafall när man testade dem och så. Aja, shortsen hittar ni HÄR och dem hade ett ganska bra pris på sig, kostade 99 kronor per par, det var inte så farligt.
Annars då? Jo, vi ska ut och åka bil senare ikväll, och vi får se om vi går på Ikea när vi har bilen eller om det bara blir någon storhandling.
Aja, ska nog snart ta och avrunda för att snart är det dags för de andra att äta och så ska vi nog bara ta det öugnt innan vi åker iväg. Ville bara skriva lite för att visa att jag lever och ta mig tiden när jag hade chansen nu!?!
Hur mår ni denna underbara dag? Och vad har ni haft för er?
Kram kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback