Denna vecka!

Denna vecka har varit katastrofal känns det som, jag har varit hos läkaren i måndags och bara där blev jag lite irriterad med tanke på att hon inte lyssnade riktigt på vad jag sa. Tisdags var det det dags för dbt-grupp igen och ja jag vet inte vad jag ska säga om resten av gruppen jag träffade då. Och igår var det psykolog på eftermiddagen och på förmiddagen så hade jag boendestöd. Och efter att jag hade varit hos psykolgon så åkte jag till J <3 och var där ett tag, att få vara nära honom och känna hans hjärta slå kan göra mig lugn och jag blir glad och lycklig.
Och idag så tog jag blodprover på förmiddagen och åkte till kravatten efter det och under hela eftermiddagen försökte jag få tag på FK som ja, är ett gäng idioter som inte kan ringa upp och ge besked och vill inte ta ansvar typ. Det har gått sex jävla månader sen jag skickade in ansökan och fortfarande så har jag inte fått ett beslut och dem vill inte erkänna att dem har gjort fel i vissa saker....Aja, jag ska inte klaga alltför mycket men jag blev arg och frustrerad så att jag blev ganska verbal och så men tack och lov för J i det läget.
Vad mer? Jag har inte så mycket att berätta mer just nu, men jag ska försöka skriva lite mer men just denna vecka har varit väldigt jobbig och jag har inte mått så bra över vissa saker osv.
Men men vi hörs
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback