Sömn!

Sömn är överskattat elller hur var det? Jag har inte sovit så bra de senaste dagarna och det har agit sin törn på min kropp och psyke kan jag lätt säga. Jag har svårt att somna in och jag testade den nya medicinen men jag får insättningssymtom från den, jag kunde varken sova med den eller utan så vette fan vad jag ska göra. Såå idag tänkte jag lägga mig relativt tidigt och testa imovane om det hjälper om inte så vet jag inte vad jag ska göra eller ta mig till, kanske borde ringa jouren om inte något hjälper mig. Fast jag väöntar in i det längsta med att ringa, väntar nog till i slutet av veckan eller början av veckan efter det.
Jag hatar att det är såhär, men idag har det varit en promenad på söder med glass i handen. Men med det underbara vädret så var det nästan ett måste ju! Hur mår ni?
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback