Lördag!

Det är lördag morgon ich jag kan inte sova ut. Vad är det för fel på mig när jag inte kan somna först och sedan sova oroligt och vakna tidigt som idag! Jag hatar att ha det så, när man inte känner sig utvilad och har små ringar runt ögonen som man försöker dölja med smink. 
Aja, igår var jag borta praktiskt taget hela dagen och därav att jag inte skrev, jag var på bio på kvällen och såg "the imitation game" med Benedict Cumberbatch. Den filmen var faktiskt bra men sen så handlade det om upptakten av andra världskriget och jag är intesseraad av historia så det var en bra film att välja för mig och den är baserad på sanna händelser. Men jag rekomenderar den verkligen för alla att se för det var bra, väldigt bra skådespeleri och bra handling. Jag brukar inte rekomendera filmer här på bloggen men just med denna film tyckte jag att det var dags, och kanske enda gången....
Aja, nu ska jag lyssna på musik och njuta av att jag kommer vara ensam förmodligen senare. :D
Hoppas att ni får en bra helg! Hur mår ni annars?
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback