Kravatten!

Jag tänkte äta en tidig lunch och sedan gå till kravatten, ett helt underbart ställe och man kan få vara sig själv oavsett om man har en dålig dag eller en bra dag. Dem som jobbar där är helt underbara och man kan prata med dem om det mesta. Det är ett ställe för personer med psykisk ohälsa och om man är mellan 18-35 år. det är ställe inom Stockholms stad och den kommun jag bor i så det gäller att man bor i kommunen eller så måste man få ett beslut om att vara där om man inte bor i kommunen.
Och jag mår lite sådär idag, jag har ingen ork och depressionen ger mig ett totalt mörker men jag tänkte ändå åka/gå till kravatten och det ganske ger mig lite mer energi. Jag ska nog inte vara ensam just nu med tanke på vissa tankar och så.
Aja, nu ska jag fixa det sista och sedan äta lunch för att sedan gå och köpa sl-kort och sedan gå till kravatten.
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback