Hejsan!

Jag sitter med ont i fingret efter i veckan då jag råkade skära upp lite av huden när jag skulle skära i en avokado, det var inte så djupt och  stor men ack så ont det gör för ett sådandt litet sår, men det kanske beror på att fingrarna är så känsliga! Aja, vad mer? Jo, jag har ringt och bokat en läkartid på det stället jag ska börja på, hos någon psykolog snart! Men anledningen till att jag fick en läkartid i slutet av mars var för att jag ska på uppföljning och kolla på min sjukskrivning och så vidare! Sen får vi se om antingen läkaren eller sjuksystern som ringer om medicin för min sömn, det återstå och se!
Sen igår träffade jag E, vilket var skönt eftersom då kan jag prata lite mer fritt och känner att jag kan prata med henne och lita på henne! Igår var en härlig stund med mycket prat om allt och ingenting typ.
Aja, nu ska jag titta vidare på någon serie!
Kram Kram
Ems
 
 
Mitt finger efter att jag hade fixat med avokadon och slant med kniven.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback