Orkar man?

Orkar jag att göra det, anmäla det som hände? Vågar jag och kommer jag få stöd? Jag kommer nog få stöd från dem på kravatten plus några till men samtidigt så känner jag det där är så pass jobbigt att jag tänker om det är en värt det för min del? Jag vet att det var fel det som hände men jag känner att man lägger mycket på sig själv! 
Ni som förmodligen förstår vad jag syftar på, vad tycker ni? 

Jag är extremt trött just nu och jag har pratat med K på kravatten, alla i personalen där på kravatten är ju helt underbara ❤️! Sen har jag tur som har E och några andra! Och A om du läser, saknar våra samtal och det enorma stöd du har varit! 
Nä nu ska jag avrunda men vi hörs snart igen!
Hur mår ni? 
Kram kram
Ems



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback