Glad påsk!

Glad påsk på er fina! hur mår ni? 
Jag mår sisådär och jag försöker stå ut i känslorna just nu och inte göra vissa saker, utan jag ska försöka vara skadefri denna helg och jag kämpar på jag har inte gjort något sedan i onsdags ungefär, kan ha vart torsdags morse också. Är inte helt säker, men iallafall det är iallafall något med tanke på hur jag mår. Om jag lyckas, för jag lovar inget men som sagt om jag lyckas så kommer jag vara mäkta stolkt över mig själv och det måste man få vara eller hur?
Aja, jag var hos mormor och morfar igår med mamma och min bror och vi var där ett tag för att fira påsk och fick en påskpresent av både mamma plus mormor och morfar! Jag tänkte även klippa mig idag men min frisör hade stängt idag, vilket var konstigt för hon hade öppet förra året om jag minns rätt men men, jag får klippa mig någon annan dag helt enkelt! Sen försöker jag hitta ett spel och till ett billigt pris men det är inte lätt att hitta....
Aja, nu ska jag kolla på studion ifrån fotbollen och sen gå ut typ.
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback