Alltså!

Jag är så glad att jag har en viss person i mitt liv just nu! Jag säger tack, det som gjorde mig mållös, det satte sig mer än vad jag nog förstår. Tack A,du är bäst och underbar!
Så efter denna kväll och samtalet så känner jag ett visst lugn, även om jag inte mår bra så känner jag det där lugnet som väldigt få kan få mig att känna även i mina värsta perioder!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, eller jag ska till SCÄ imorgon och det gör mig nervös men ändå så vet jag att jag behöver det. Sen så önskar jag att den närmsta veckan räknat från idag ska gå snabbt för det är mycket som sker och jag vill att det ska vara avklarat så jag slipper det sen.
Men nu ska jag ta och avrunda för att titta på Kalla Fakta som handlar om vården plus orkar inte skriva mer när jag skriver från plattan!
Hur mår ni. Hoppas att ni mår bra och har drt bra!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback