Trött på allt

Jag är så trött på allt nu. Jag orkar inte mer och är så trött på att behöva kämpa för det jag vill även om jag vet att jag måste göra en del saker själv så behöver jag hjälp och mer stöd. Jag kommer prata med min psykolog på måndag om det hela och hur jag ska göra med ansökningar och om jag har rätt till vissa ersättningar och om jag pluggar deltid hur funkar det med de och om man sjukskriver på deltid och man ändå får full ersättning.  Allt blir så jobbigt och även om jag vill så ger jag nästan upp för att det blir för jobbigt.  Jag har en önskan men när det blir för mycket så läggs ångest på och jag vet inte hur jag ska hantera det.....Give me a fucking break någon gång liksom. 
Men jag kan säga att jag var på booster igår och det kom en tvärvändning då. Efter att mina booster dagar är slut så skulle jag jag kunna få öpppenvårdssamtal med samma person om jag hörde rätt.  Men jag kunde iallafall få öpppenvårdssamtal sa hon, en riktig tvärvändning efter att ha fått höra att det är boosterdagarna som gäller.  Men jag får se när jag kommer dit nästa gång vad hon säger då, mam vet ju aldrig riktigt heller eftersom det kan ändras igen.  
Allt kommer samtidigt och jag kan inte hantera allt så himla bra om det kommer samtidigt, som sagt. 
Aja,  nu ska jag fixa lite saker sen så är det bara att åka iväg.  Får se hur jag klarar av att åka tunnelbana idag :/ om jag ens gör det! 
Kram kram
Ems 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback