Mmm

Det var ju det där med helg och så, jag ser inte direkt fram emot helgen och jag gillar inte helgen.  Och sen så känns det lite extra denna gång eftersom som vissa saker och rutiner kommer inte att vara där när helgen är över.  Vilket känns overkligt och jag måste låta det sjunka in lite mer. Även om det inte finns samma rutiner så betyder det inte att det är slutet för att jag vet att det finns något som gör att det ändå känns bra.  Om msn kan skriva så och om ni förstår vad jag menar?  
Och idag så är jag uppbokad från typ halv elva och ett par timmar framåt,  vilket är skönt på ett sätt och så tror jag att det kommer att ligga post till mig hemma sen när jag kommer hem igen ♥. Något att se framemot och gör saken lite lättare att komma hem.   Man vill så kan man gärna höra av sig och komma till söder så så är det inte omöjligt för att jag kommer spendera några timmar där och så ;). 
Aja, nu ska jag nog ta och lägga mig i soffan och titta lite på tv, är väldigt trött just nu!  Hörs senare! Hur mår ni idag? 
Kram kram
Ems


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback