Men hej!

Alltså jag mår fysiskt illa av all ångest över det hela som jag vill och att jag oroar mig över allt som tex med pengar och kommer det funka överhuvudtaget?  Jag känner mig otillräcklig och så dum på något sätt.   Jag vet att det inte går att skjuta på det så mycket längre men det är ju det där med att inte må bra också,  jag får inte ihop det.  Fast jag får inte ihop livet överhuvudtaget just nu och ja, det är så det känns och hur jag är just nu.  Jag kan inte ljuga och kommer inte göra det heller, varför skulle jag?  Varför skulle jag behöva bita mig själv i tungan för att någon kanske misstolkar eller tror saker för att jag skriver om något och vrider på det? 
Aja, nu ska jag ta och fixa lite saker och jag skriver mer sen! 
Kram kram
Ems



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback