Men hej ångest!

Just nu känner jag att det är hopplöst på något sätt, på vilket sätt kan jag nog inte säga för jag vill inte att någon ska misstolka det jag skriver. Även om jag vet att det som precis skrevs kommer misstolkas så, jag orkar inte med att saker ska misstolkas eftersom personer får för sig saker som sedan läggs om och man får saker sagt till sig på ett helt annat sätt och om man skulle säga emot så känns det som att man inte blir trodd på för att denne person tror mer på det den har tolkat om till något som inte stämmer. Förstår ni hur jag menar? Jag är så trött på sådant, och om jag har en känsla av hopplöshet på olika sätt så behövs det inte bli att man börja tro att man har gett upp på andra plan.....Blir bara så frustrerad på sådant helt enkelt och om man tar åt sig av det jag faktiskt skriver så kanske det har en poäng? Fast det gäller inte alla såklart heller för ibland vet jag att jag kan vara lite otydlig med saker jag säger men fråga vad jag menar istället för att tolka det som att jag inte vet bäst själv. Jag kan bli väldigt otydligt och prata väldigt lite när jag har väldigt mycket ångest och mår extra dåligt, men det är ingen som tänker på det känns det som, och sen vet jag att det finns dem som vet att jag blir så vilket gör att någon enstaka vet det men resten då?
Aja, nog om att känna sig misstolkad. Men som sagt så känner jag någon slags hopplöshet och mår inte så bra för tillfället, men jag vet hur jag blir i omgångar så det är inte direkt en nyhet heller så. Och jag vet inte hur jag ska tackla alltins för att jag är inte direkt van vid att kännas vid mina känslor och så men dem dyker upp ibland och då vet jag inte hur jag ska tackla det. Jag är väldigt distanserad till mina känslor men samtidigt så är det så att när jag väl känner en känsla så känner jag den fullt ut, vilket ger väldigt mycket ångest. Eller det ger mer ångest än vad jag redan har eftersom jag har ständig ångest men den ökar under dagen och jag får ångestattacker i omgångar.
Vad ska jag skriva mer? Jag kommer inte på något mer just nu, plus att det står helt stilla med orden så det kanske är lika bra att avrunda för tillfället. Men vi hörs snart igen!
Hoppas ni mår bra och har en bra dag!?!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback