Måndag!

Det är måndag idag och ny vecka,  på ett sätt så är jag glad för det. Men på andra sätt så är det inte lika glatt om man ska vara ärlig.  Jag är ensam hemma och tycker det är skönt men samtidigt så är jag rastlös och vill gärna göra något men vad vet jag inte.  Jag blir lätt rastlös och snabbt rastlös även när jag är ensam för det är som att det räcker med någon stund bara när man är själv och inte har något att göra sådär som man har ibland.  Men aja,  får hitta något att göra,  det är ju inte omöjligt att hitta saker att göra precis även om jag är kräsen och inte världens lättaste att hitta på saker med för att jag lätt tappar lust, tålamod och så vidare till det.
Hoppas att ni mår bra och har det bra! 
Kram kram
Ems ♡

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback