Lördag!

Det är lördag och jag är hemma just nu, men jag har hunnit med att vara inne i stan och handlat i Liljeholmen och jag älskar verkligen min saliga blandning på vad jag faktiskt har handlat:
Haha, jag i ett nötskal? Ja, kanske men så får det vara! Och ja, jag har ett självporträtt på en mugg nu ;). Lilla my som tekopp är ju himmelriket ;) och den är extra betydelsfull också!
Sen så när jag var på Kvantum så hittade jag choklad från Fazer, den nya med blåbär. Jag som älskar Fazer(finskt ;P) och blåbär, så då kände jag att jag är absolut tvungen att testa det. Och om jag ska äta choklad så är det Mörk choklad från Lindt(åtminstone dem utan nötter) eller Fazers choklad som gäller för mig, så det så :D
 
Och jag känner att om jag väljer att äta choklad idag så ska jag att försöka att inte kompenssera för det som  jag brukar bara för att min ätstörnigsdjävul säger så utan idag ska jag försöka stå emot ångesten och så. Om jag väljer att äta choklad idag så att säga för att man behöver inte äta upp den så fort den är köpt och kommer innanför dörren, den håller ju ändå ett tag! 
Annars då? Inte så mycket än så länge iallafall men dagen är inte slut än men det är fotboll som kommer nu så det är väl fotbollstittande som gäller idag och imorgon. Sen ikväll vet jag inte riktigt, kommer nog bli en hemmakväll med att titta på "Så mycket bättre"
Aja, skriver mer senare!
Hur mår ni?
Kram kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback