Lite velig!

Jag är lite velig just nu eftersom jag sitter och tänker på om jag ska skriva ett inlägg om ätstörningar och lägga upp en bild som visar sanningen på hur en ätstörning kan se ut. Och bilden är på mig, så då är frågan om jag faktiskt vågar och om bilden utfyller det syfte som den ska göra eller om den kommer att få något annat syfte?  Någon som har någon tanke om det hela?  
Det är väldigt fram och tillbaka med det eftersom man blottar sig själv väldigt mycket men samtidigt så vill man ju visa att alla ätstörningar är olika och att man är perfekt som är och inte börja trixa med maten för att gå ner! 
Aja, men det är lördag och det är El clasico på här hemma.  Heja Fc Barcelona som faktiskt leder för tillfället.  Fotboll i alla lägen ♡.
Hur mår ni?  Hoppas att ni har en bra dag och helg!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback