Konstiga Känslor!

Har extremt mycket känslor och konstiga känslor också. Det är knappt så att jag vet vart jag ska vända mig eller ta mig till. Det känns så konstigt idag men det har varit en tumlande vecka och en tumlande dag idag så då får det väl vara lite så helt enkelt!
Jag har inte varit hemma sen nio och kom hem för typ en tjugo minuter sen max typ. Och det är lite saker som man känner att det är konstigt, det är liksom något som saknas på något sätt men men.
Vad ska jag skriva? Jag känner att jag orkar inte skriva allt för mycket men samtidigt så känner jag att jag behöver skriva av mig. Det är lite både och sådär men jag har ingen aning om hur eller vart jag ska börja liksom! Det är så mycket men samtidigt så vill man inte skriva för mycket!
 
Aja, kan skriva lite kanske. Just nu så mår jag inte så himla bra för att vara ärlig och jag tänkte inte ljuga heller. Det är lite för mycket i huvudet på mig vilket ändå ger mycket ångest och kaos, det är ingen bra dag och har inte varit en bra helg heller. Men imorgon så gäller det att kolla runt lite på nätet om lite saker för att få mig lite på andra tanakr kanske och så att det inte blir allt för destruktivt helt enkelt!
Aja, men nu ska jag hoppa i duschen snabbt för att sedan komma  i pyjamasen, tänker inte göra något mer idag.
Hur mår ni?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback