Jahapp!

Efter en lååång dag igår så vaknar man upp till en ny dag. Jag har inte direkt varit världens gladaste och igår var katastrofal med känslor och ångest. Jag vette fasiken vad jag ska säga mer om det liksom och jag var på SCÄ igår för boosterdag, vilket gick sisådär men men. Jag var där under dagen och ja, jag ska dit på onsdag igen och jag fyllde i en veckoplanering för mig för denna veckan tills på onsdag vilket kändes bra ändå för då kunde jag bestämma själv vad jag vill göra och faktiskt kunna försöka se hur jag faktiskt vill ha det och så. Men vi får se hur det går eftersom att min ätstörning styr ganska mycket nu, vilket den har gjort ett tag nu också återigen. Min ätstörning är min bästa vän men samtidigt min värsta fiende så det är väldigt upp och ner men men jag kan inte förklar mer just nu och har ingen lust med det heller. Jag vill ju inte beskriva alltför mycket heller för jag vet inte alls vilka alla är som läser, vet några få men inte alla så det blir ju lätt att man vill ta vissa saker mer privat även om jag är väldigt öppen och så men jag känner att allt behöver man inte skriva, vilket jag inte gör heller. Vilket jag hoppas att man har förståelse för och förstår varför jag väljer att ha vissa saker privat!?! 
Annars då? 
Jo jag har inget direkt planerat idag eller så, utan det gäller att göra klar en vante som ska till en kompis som födelsedagspresent och jag har bara ena kvar att göra och det är inte hela kvar att göra så det borde inte ta så lång tid så att säga. Sen imorgon så ska jag möta en kompis på lunch och umgås med henne ett tag för att sedan möta upp nästa kompis för att hitta en present till en gemensam vän, varför är det så många som fyller just i oktober för?
 
Aja, lite om igår, idag och imorgon men nu så ska jag försöka hitta ett avsnitt av någon serie att titta på medans jag stickar och sen vette fasiken vad jag ska göra när det är så trist väder ute, även om jag vill ut och springa typ tio mil för att få tyst på min "djävul" och stilla ångesten en stund men samtidigt så kanske det är bra att bara stanna upp en dag och ta det lugnt hela dagen eller vad tycker ni?
Jag lämnar er en bild och säger "t'nk inte på en rosa elefant" så som en vän som jag lärde känna på Iris och SCÄ skrev och lämnade efter sig i ett av fönstrena där!
 
Hur mår ni denna torsdag?
Kram Kram 
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback