Hallihallå

Känslan av att se när man sätter igång nätet på telefonen och ser det här:
Man ser att man är eftersökt på alla möjliga håll, och då menar jag ju att jag fått mail, meddelanden på olika spel och sådant.
Kändes som att man var lite efterlyst på något sätt ;). 
Men jag har svarat på sakerna nu och så får vi se hur det går nu! Och se att posten har kommit gör det lite lättare också! Och jag säger Tack, A verkligen så gulligt. Även om man önskar att man kunde ge något tillbaka.
Men nu så är jag hypertrött efter en heldag på söder med att hitta en present till en kompis som jag handlade med en kompis som känner denne också och sen mötte jag upp en annan kompis som jag åt lunch med och gick runt lite på söder. Mitt älskade söder, det känns som att söder är där jag passar bäst på något sätt och den som ser mig spronga runt som en galning där ska nog inte vara så förvånande ;). Och när till och med dem på mitt favorithak frågar om jag vill ha klippkort på kaffe så är det väl inte så förvånande, hehe. Och imorse när jag handlade kaffe to go där så var jag så pass virrig att jag gick fel, lyckat och jag som annars typ aldrig gör det på söder!
Aja, nu ska jag nog ta och avrunda men vi hörs snart igen!
Trevlig helg på er och hoppas ni får en underbar helg! Och hoppas att ni mår bra!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback