Ångest Ångest Ångest

Alltså,  jag har en sådan extrem ångest och jag vet inte riktigt var ifrån den kommer ifrån alls. Jag känner tryck över bröstet och vill bara gråta men för vad?
Jag vet att jag vill saker och ting men att jag behöver hjälp med att fixa det och så.  Jag orkar inte med att allt kommer på en och samma gång. Sen vet jag att jag är väldigt upp och ner, skiftar i humöret med humörsvängningar och så med tanke på min borderline. Jag orkar inte mer för att vara ärlig med att det ska bli såhär,  jag menar det är ju inte direkt kul att vara antingen eller.  Ena dagen så är jag jättedistanserad för att sedan känna känslor till tusen.  Det finns aldrig något mellanting.  
Ångest ångest ångest över allt ocj ingenting! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback