Saknad!

Idag så känner jag en saknad av vissa personer så att man inte vet vart man ska ta vägen överhuvudtaget. Jag är ledsen och vill inte något typ. Och jag vet inte varför jag könner en sådan stor saknad just idag, visst jag kan förstå att man får saknad ibland och det får jag i omgångar men just idag så är saknaden jättestor!
Får ni också en sådan stor saknad av någon också?
Jag vet inte hur jag ska tolka detta och man undrar´hur man ska kunna hantera den ibland just nu när man har en så stor saknad, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara saknaden heller för den delen. Jag har lite svårt stt sätta ord på den. Jag vet på ett ungefär vart saknaden av kommer ifrån men inte hela saknaden. Jag får inte ihop det men men, så är det och jag har en sådan dag idag och det får vara så idag helt enkelt!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback