Trött!

Jag är jättetrött och mår inte så himla bra rent psykiskt och jag vet inte ens vad jag ska säga eller skriva. Jag funderar på om jag ska be om vissa saker men frågan är då vem man ska fråga eller be om den hjälpen eller vad man ska säga. 
Aja, sitter här och känner mig väldigt ångestfylld och inte så glad, men samtidigt så känns det bra med att det är måndag imorgon för att då kommer man tillbaka till SCÄ och rutinerna som man ändå har med att gå upp varje morgon och är där 9-15 varje måndag till fredag!
Vad mer? Det finns inte så mycket att berätta just nu, förutom typ att jag försöker få igång vissa saker och att jag är så otroligt rädd för andra saker. Och jag måste ha bestämt mig till imorgon vad jag vill göra på tisdag, och jag är så velig och rädd i och med det beslutet.
Aja, nu ska jag väl ta och titta på Mästarnas mästare och sen får vi se vad som sker!
Hoppas att ni har haft en bra dag och en bra helg!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback