Hej!

Så härligt att kunna ta ledigt halva dagen från dagvården och åka till underbara M och I! Det behövdes kan jag säga men det enda som jag känner nu är att jag missade en tid som jag helst inte ville göra eftersom det är en tid som betyder mycket för mig. Är så arg på mig själv för det och ska fasiken skriva det i pannan alltså för det är inte okej att vara så virrig och glömsk.
Annars då? Jo, jag ska åka och lämna en sak och jag hoppas att det går igenom. Och jag har pratat med min behandlare och på torsdag morgon så kommer mamma vilket gör mig extremt orolig. Plus att på tisdag ska jag och min behandlare typ fika och så vidare, är ganska nervös och orolig för det också! Aja, tänkte avrunda nu men jag skriver mer imorgon eller när jag har lust och mår bättre!
Kram kram
Ems ♥



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback