<3 <3 <3

Med ett samtal med en viss person så blev min dag räddad. Och jag hoppas att du vet hur underbar du är!
Efter denna långa dag så säger jag nästan tack för mig och lägger mig men samtidigt vet jag att ju tidigare jag somnar desto tidigare kommer jag upp på morgonen, vilket inte kanske är så lyckat heller!
Aja, vad annars? 
Jag känner att jag har inte så mycket att skriva om, eller jo det kanske jag har egentligen men vart ska jag börja egentligen? Och vad ska jag skriva? Det är liksom så svårt att hitta vad man vill skriva om  och så, även om jag skulkle vilja skriva mer om hur det går med dagvården och så, så känner jag att det är så mycket som pågår med mig där och mycket som kommer upp till ytan vilket resulterar i att jag har extremt mycket ångest och så vidare. Jag jobbar mycket med mig själv just nu och det är inte lätt, det är ingen dans på rosor och det har ingen påstått heller iofs men det är ett enormt jobb och det är extremt jobbigt just nu, och vill dra ner på maten typ för att slippa ångesten som kommer efter maten och plus allt som kommer upp nu när man äter som jag har dolt genom att inte äta eller ha mitt andra självskadebeteende(som pågår än idag).
Vad mer? 
Jo imorgon så är det att åka hem en snabbis på förmiddagen(eftersom vi inte har en aktivitet på förmiddagen) och hämta och skriva ut ett papper som behövs till på torsdag! Och sen tillbaka för att äta lunch och vara på dagvården under resten av dagen!
Aja, nu så tar jag och avrundar och detta var lite kort och gott om saker plus lite tankar!
Kram kram
Ems
 <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback