Trött och huvudvärk!

Just nu är jag världens segaste känns det som, och ändå har jag sovit lite mer än vad jag brukar. Det var välbehövligt, och jag kan kanske förstå på ett sätt att min kropp sa ifrån igår kväll när jag hade gjort ganska mycket hos mormor och morfar med en katt plus allt pollen ute och kanske ätit lite halvdant igår. Men jag är fortfarande trött och seg idag, sitter med en huvdvärk som heter duga och jag känner att jag inte orkar så mycket men jag måste ju iväg senare för jag ska iväg till min psykolog E idag vilket behövs lus att jag måst ju ändra om lite med tiderna och så hos henne men hon kommer förstå, hoppas jag iallafall.
Men aja, sitter här och funderar på om jag sätta igång lunch eller inte, ångesten över maten är på topp idag och jag hade en del ångest igårkväll över maten också och ja, igår blev det för mycket helt enkelt :/.
Aja, får bita i det sura äpplet och stå emot vissa saker nu!
Hoppas att ni mår bra och har det bra i solskenet!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback