Suck!

Just nu så känns det väldigt konstigt i mig, inte fysiskt utan psykiskt. Ångesten är på topp och jag känner mig så himla utmattad av det också...Jag har ingen ork alls, är bara allmänt seg. Vette fan vad det är och känner att jag orkar inte just nu när allt kommer på en och samma gång typ, och då menar jag det fysiska för det psykiska har jag ju alltid fast kanske mer i vissa perioder. Men aja, så är det och jag känner att jag kanske borde kolla mina knän för dem gör fortfarande ont iofs så har mitt högra knä inte vikt sig nu på några dagar men ändå det är ju väldigt obehagligt när det viker sig så..
Aja, nu ska jag tydligen kolla något åt mamma och kan inte vänta längre, inget tålamod har hon inte precis!
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback