Suck!

Jag har inte orken att skriva känns det som. Jag känner mig sjuk och bara allmänt seg. Det hjälper ju inte direkt mot ångesten och att jag inte mår bra alls rent psykiskt. Men jag känner att alla har väl perioder då man mår sämre och man går längre ner i vissa saker då, jag är så iallafall! Jag har känt att jag inte är så pigg på att lägga upp något som man kan skratta åt här, vilket jag inte har gjort på ett tag men samtidigt så känner jag att jag inte kan ge något som jag inte kan göra själv på något sätt. Jag tänker inte ljuga och göra något som inte känns okej just nu! Jag hoppas ni förstår det och vad jag menar!?!
Men jag försöker skriva snart igen och så.
Hoppas att ni mår bra och får en fin dag och helg! :)
Kram kram
Ems ♥



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback