Nervös!

Jag är hur nervös som helst imorgon! Det är liksom tolv veckor som står på spel, eller hur man ska säga. Det är så mycket och jag känner så mycket ångest för saker och ting. Det har gått jävligt snabb och det är väl det som kanske det som gör att allt känns så overkligt kanske. Men det är är mycket som går igenom huvudet på mig och jag har ett stort beslut att ta till imorgon på dagen!
Aja, annars så har denna dag också gått genom att ha städat och tvättat lite här hemma. Har även hunnit med att träffa psykolog E idag, en annan dag än vad jag brukar ha men det finns ju anledningar till varför det också och det kommer förmodligen bli annorlunda under dessa tolv veckor jag skrev om innan. Allt beror på vad jag väljer och beslutar om.
Aja, nu ska jag kolla klart på plus och att kolla på debatt i sängen innan jag lägger mig!
Hoppas ni mår bra och har haft det bra!
Kram kram
Ems 
 
Såhär har jag sett ut idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback