Morgontid!

Jag har haft en morgontid idag, och jag cyklade dit(och en del av varför jag valde det var för att slippa rusningstrafiken). Så det var premiär för att cykla detta år och lite ovant är det, när cykeln har stått ett par månader men jag slapp att pumpa hjulen iallafall för dem hade väldigt bra med luft fortfarande, helt otroligt nog ;).
AJa, min motgon tid var på SCÄ hos psykolog/behandlare K och det gick bra. Vi pratade lite om känslor och sådant som kretsar omkring äsen att göra och så. Måste komma ihåg att ta med mig ett visst papper till henne till nästa gång eftersom jag är så smart att glömma det hemma efter att ha bytt väska(eftersom jag har en ny)
Aja, snart ska jag iväg igen och träffa en kompis och så får vi se vad som händer....
Men innan jag ska åka/cykla så tänkte jag kolla på lite klipp på youtube :)
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback