Lördagsmorgon

Jag vaknar upp till en lördagsmorgon som ger mig lite ångest när man ser ut genom fönstret, för jag vill ju ha våren och vårvärmen inte det som sker utanför fönstret just nu! :(
Annars så är det så att jag ska iväg till en kompis som ville ha hjälp med lite saker, jag ska vara där runt 12 så det blir väl en lunch på väg till henne eller en tidig. Det beror på hur jag känner mig och mår.....
Men nu så sitter jag framför nyhetsmorgon och med ett garnnystan i handen så är det en ganska lugn morgon fast med mycket ångest och ett mindre bra mående men men.
God morgon på er alla och önskar er en bra lördag och helg!
Kram kram
Ems ♥


En morgontrött Ems, som vaknade upp med ungefär samma frisyr som jag hade när jag somnade igår kväll ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback