Lördag och helg....

Det här med att det är lördag och helg är väldigt svårt för mig eftersom alla är hemma på ett annat sätt. Jag blir mer ångestfylld och jag mår sämre än vanligt och att man inte har haft världens bästa vecka med mycket ångest och så mycket mer gör helgen inte bättre heller :/!
Aja, annars så har jag varit  inne i city idag och jag handlade lite saker som mormor och morfar behövde, jag ska till dem på torsdag och hjälpa dem lite med saker. Så som att städa och lite sådant.
Men innan dess så har jag två tider på söder och en hemma, en skypedejt eller vad man nu vill kalla det ;). Men det är så skönt att kunna prata via skype med denna eftersom det ger ett annat perspektiv på saker och ting än vad man kanske får från annat och håll och så vidare!
Skriver mer snart för jag måste fixa middagen så att den är klar till att min bror kommer hem för att hanb har inte ätit lunch av olika anledningar.!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback