Jahapp

Då har även denna dag gått och ibland känns det som att det är bara måndag och fredag hela tiden, inte okej. Tiden går alldeles för fort ibland, men vad ska man göra?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu heller för att mina ord står väldigt stilla just nu känns det som. Jag har känt mig trött, seg och väldigt ångestfylld, men ångestfylld har jag varit ett bra tag nu. Är inne i en period då jag inte mår bra alls och känner mig väldigt, ja det är svårt att hitta ordet för det. Men jag känner att jag behöver nog säga en del saker men bara till de jag känner mig allra säkrast med. Och ibland känner man att jag skulle vilja be om en sak men vågar inte för det känns så pinsamt att be om det. Även om jag kanske behöver be om det även om det handlar om att jag vill att någon bara typ pushar lite och frågar om det jag har så svårt med att berätta :/.
Aja, nu tänkte jag avrunda och så men jag skriver mer när jag kommer hem imorgon (om jag orkar och inte kommer allt för sent)
Hoppas att ni mår bra och har haft en bra dag!
Kram kram
Ems ♥



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback