Hej!

Jag har kommit hem :), ioförsig så har jag varit hemma ett tag men jag har haft huvudvärk efter en blandning av pollen, päls och damm så jag har velat varva ner lite innan jag skrev något. Nu är jag ganska trött men jag har inte huvudvärk på samma sätt som jag har haft.
Och imorgon börjar allvaret :$, jag är så nervös och rädd på något sätt. Det är något nytt och jag vet inte vilka som är där eller riktigt hur dem är. Jag har inte känt så förr, men det är ju inte helt enkelt när det är förändringar alla gånger.
Men nu är det fotboll som gäller och efter matchen så ska jag ut och springa, det är om tjugo minuter typ!
Jag skriver kanske lite mer senare ikväll om jag orkar och så.
Hoppas att ni har haft en bra dag och helg! Plus att ni mår bra!
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback