Hallå!

Långa daaag idag, med mycket att ta hand itu med känns det som. Och jag har varit så sjukt trött idag, så jag har typ sovit även fast jag har varit medveten på något sätt, halvsovit och hört vad som har hänt omkring mig när jag var på SCÄ idag. Sedan mötte jag upp mamma en snabbis och gick till söderhallarna och var där en stund innan det var dags att gå till min "ordinarie" psykolog, kommer ha mina tider där på måndags eftermiddagarna  nu och ett tag fram över så det kommer bli långa dagar på måndagar känns det som ;)
Jaja, annars så har det inte hänt så mycket mer än att jag vill göra så mycket på en och samma gång känns det som men jag har berättat det för dem som behöver veta och vad jag vill börja med liksom ;)!
Aja, men tänkte bara uppdatera lite nu och så men vi hörs snart igen!
Hur har eran helg varit? Och hoppas ni mår bra!
Kram kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback