Fredag!

Deet är fredag och snart är det dags att äta en tidig lunch för att sedan åka iväg för att träffa en vän, ska träffa denne vän vid gärdet. Och känner just nu, varför just gärdet av alla ställen? Men vad gör man inte för sina vänner ;) och ja, jag kanske är lite för snäll ibland eftersom jag inte säger nej när jag kanske inte har lust eller så! Kanske därför jag har fått en viss roll hos kompisar som typ förväntar sig att jag ska alltid ställa upp och så vidare. Jag ställer gärna upp det är inte det men jag känner ibland att jag kanske inte klarar av att ställa upp för att jag inte mår så bra själv och mår ännu sämre i omgångar, men jag ställer mer än gärna upp men ibland önskar man att man kunde säga nej men i vissa fall så går det inte att säga nej. Sen beror det också på vem man kan säga nej till och inte kan göra det med, det beror på vilka vänner man menar och så vidare. Det var lite tankar om det!
Annars så står ju vi inför hleg och det är ju inte så kul för mig alla gånger för då blir det ju så att jag brukar oftast må som sämst på hgelgerna och det finns sina anledningar till det!
Aja, nu ska jag sätta igång lite vatten och fixa min tidiga lunch som jag egentligen bara vill hoppa över.....
Hoppas att ni mår bra och har det bra!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback