Då var det bestämt!

Nu är det det bestämt, från och med måndag så kommer jag att gå på dagvård på SCÄ under 12 veckor. Allt har gått jäkligt snabbt och det känns väldigt overkligt. På tisdag kommer jag då ha mitt sista samtal med psykolog K och det känns ju väldigt blandat men jag vet att jag inte kan stanna hos henne hur länge som helst heller.
Men aja, nu när det är officiellt och jag sade ja idag när jag var där på eftermiddagen. Det är för min skull och ingen annans, det var bara jag som kunde ta beslutet dock. Jag vet och har vetat att jag behöver det här men jag har liksom dragit ut på det hela med tanke på att jag är rädd för förändringar och jag har väldigt svårt att lita på folk så att göra något sådant här är väldigt laddat, men samtidigt så är det väl kanske bra för då får jag träna på allt det där.
Aja, annars då? Jo, jag har varit inne i stan och var där med två kompisar. Vi åt även ute, väldigt trevligt även om jag hade extrem ångest innan, under och efter. Jag hade redan ångest över det hela när jag smsade med ena kompisen och vi bestämde hur vi skulle göra, när vi skulle träffas och hur vi skulle träffas. Men jag kunde ändå dölja det så pass bra så att det märktes nog inte på mig att jag mådde extremt dåligt och hade extremt mycket ångest :).
Men nu tänkte jag avrunda för idag och hoppas ni mår bra plus att ni har haft en bra fredag.
Trevlig helg och så hörs vi under helgen :)!
Kram kram
Ems
 

Kommentarer
Liv K säger:

Det låter som ett klokt beslut. Önskar dig all lycka till! Fortsätt gärna skriva om hur det går, om du vill och orkar. Styrkekram!

2014-03-15 | 08:23:08
Bloggadress: http://www.honsomlever.blogg.se
Mallan säger:

Det kommer nog bli bra även om det blir tufft för dig. Men du är stark!

2014-03-15 | 15:15:41
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback