Blir ju galen!

Jag blir galen på mina knän som gör ont typ konstant för tillfället och ena har vikt sig ett antal gånger, det är inge skönt precis och känns väldigt obehagligt för att var helt ärligt. För tillf'llet så orkar jag inte ha det också som spökar också med mig och jag känner att det är ju så att jag inte riktigt vågar söka för det heller, för vem kommer tro mig och verkligen vill hjälpa med dedn grejen? För det känns oavsett hur mycket jag än har tränat upp musklerna och så vidare runt omkring så får jag lika ont ändå så något är det men vad?
Aja, det var lite om det. Annars så är det så att jag är väldigt trött och ångestfylld över saker och ting, jag är nöjd med mig själv över vissa saker men ändå inte för att jag inser att det är inte jag som styrde mig över det utan något annat typ svårt att förklara när man inte vill säga allt rakt ut heller....Men aja, sen så är det bara så att jag är ju ganska upp och ner just nu, en riktig berg- och dalbana helt enkelt!
Men nu ska jag fokusera på att skriva lite med olika personer och sedan matchen som min faster och farbror ska se live, avundsjuk? Ja, lite för det hade varit kul med den matchen :/.
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback