Trötter!

Jag är trött och är orkelös, plus viljelös så det är allt och ingenting på en gång. Vilket är så jobbigt och jag är inte världens bästa på att vara pigg och kry just nu.
Jag ska skypa snart, vilket ger en glad tjej som sitter och skriver i detta nu...Men samtidigt så hittar jag inte orden för att skriva något mer? Vafan ska jag skriva om? Speciellt när jag känner att det finns någon som typ misstolkar det man skriver och så mycket mer, man blir liksom rädd att skriva på något sätt. Ska det behöva vara så? Jag orkr inte med det och är nästan sugen på att läga ner hela bloggen men varför ska jag göra det för att man känner att man inte kan förstå vad man menar och vad man skriver och inte tro att allt handlar om vissa saker?
Aja, nu ska jag väl ta och avrunda men vi hörs!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback