Sol och värme!

I detta nu sitter jag på balkongen och lapar sol typ, har solskyddsfaktor på visserligen men ändå. Det är hur skönt som helst och det är varmt. Det är skönt men jag känner ändå mig ångestfylld och mår inte bra alls, man kan liksom inte riktigt ta till sig saker och jag har mycket känslor som spinner i huvudet just nu!
Jag har ett annat inlägg som handlar om lite olika saker men det är inte klart och inte så lätt att skriva om för det är liksom så svårt för mig att inse hur jag faktiskt känner och mår i mig själv i omgångar eller rättare sagt hela tiden typ. Men men, nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och skriva vidare på det andra bara jag orkar hämta datorn!
Hur har ni haft det i helgen?
Hoppas att ni mår bra!
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback