Hej!

Då sitter man här igen och inte riktigt hittar orden, vad ska jag skriva om? Jag känner i omgångar att jag inte mår så himla bra alls i ätstörningen och jag slutar nästa vecka. Det går liksom inte riktigt ihop för mig att bara få boosterdagar sedan om jag inte är bättre och inte gått upp något. Jag blir liksom inte riktigt klok på det men det är som det är känns det som.
Nu kändes det som att jag gnäller lite till med jag har gnällt till och från i dag så det är inte något nytt för dag i sig för att erkänna, men jag blev lugnare av att få ha ett samtal.
Aja, nu tänkte jag avrunda och borsta tänderna för att sedan kolla lite på tv innan jag somnar!
Hoppas att ni mår bra!
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback