Nytt år men samma problem!

Sitter här och tänker på att det är nytt år men sitter fast i samma saker. När ska allting sluta liksom? Jag känner att jag inte gör något med mitt liv och jag inte är värd det alls. Varför ska allt vara så svårt för? Även om jag vet att jag säkert gör en massa förändringar i och med att jag går i två olika behandlingar men man känner sig ändå värdelös på många sätt, hur säger man det till någon som ändå finns där för mig och lyssnar på mig. Jag har väldigt svårt för det där fortfarande med att aäga vad jag tycker, känner och mår.
Jag kom in på dessa tankar redan på nyårsafton efter ha fått den förstörd av ett enda samtal, även om det inte var förvånde att det kom från den personen men ändå. Jag blev allt på en och samma gång kan jag säga men den personen förstår inte alls vad hen gjort mot.
Aja, det var lite om nyår och tankar om olika saker!
Och jag har börjat älska strumpbyxor och leggings mer och mer. De senaste i samlingen är prickiga strumpbyxor!
Kram kram
Ems



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback