Lång dag!

Det har varit en lång dag med att först hjälpa mormor och morfar med saker. Sen så träffade jag upp två kompisar för en fika. Jag åkte hemifrån vid tio och kom hem typ vid kvart i sex typ. Jag har känt mig trött och väldigt laddad med känslor efter igår men jag har verkligen världens bästa stöd i personen som inte pressar mig utan finns där för mig ♡. Ovant, ja men i dagsläget så känner jag att jag har rätt personer omkring mig och så har det aldrig varit för, kanske därför jag vågar säga lite mer och lita mer på just dem? :) Jag var helt skakig efter samtalet igår kväll men det är fan värt för att jag behöver få fram vissa saker och börja med en del av det är en bit på vägen.
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback